MySpace Layouts
MySpaceLayouts

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

duminică, 28 iunie 2009

In oras

Zilele astea au fost la noi in Iasi zile de sarbatoare pentru ca a fost Targul de oale si mesterii mestesugari. A fost o nebunie pe Copou, multime de oameni compacta. Fiecare a iesit cu mic cu mare la targ. Erau asa de multi copii, care mai decare mai colorat, mai zglobiu...Am fost si eu la oale dar mai mult mi-a placut si mai ales mi-a fost mai mult de folos partea cu mesterii. Spun ca mi-a fost de folos pentru ca am gasit acolo niste jucarii din lemn viu colorate si interesante pentru Adelina.
Exista in Iasi un magazin cu jucarii din lemn la Felicia, dar sunt asa de scumpe de nu te poti apropia. Fara 40RON nu ai ce cauta acolo. Asa ca am luat de la targ.
Am sa adaug poze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails