MySpace Layouts
MySpaceLayouts

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

sâmbătă, 31 octombrie 2009

"Cufarul meu"


Am gasit un concurs pe un blog si trebuia sa descriu ce este un "scrapbook". Asa ca mi-am amintit de "cufarul" meu in care nu m-am mai uitat de mult timp fiind prinsa cu atatea mutari si bebe. Vizualizand mental lucruri din "cufar" am retrait atatea senzatii..., am fost din nou copil. E ca atunci cand treci pe langa cineva pe strada care are un parfum pe care l-ai folosit si tu dar cu cativa ani in urma; atunci simti emotiile din acea perioada din trecut, numai ca pe toate odata. sau pe cea mai puternica.


Pentru cei care nu stiu ce este acela un scrapbook iata raspunsul meu: "Pentru mine scrapbookingul fie ca e un blog, un loc in care lasi cateva ideii, un caiet, un carnetel de notite, e ceva ce ar trebui organizat. In ceea ce ma priveste pe langa blog am cateva cutii in care imi pastrez , in ordine daca se poate, suveniruri, amintiri, felicitari si diferite lucruri dragute care imi amintesc de anumite lucruri, etape ale vietii mele si de care nu ma pot desparti. Este ca un cufar in care imi pun nestematele vietii mele.O prietena spunea ca este ca un oracol dar nu cu intrebari, doar cu amintiri din diverse locuri si de diverse tipuri."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails