MySpace Layouts
MySpaceLayouts

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

vineri, 27 noiembrie 2009

Fete de pernute

Am cumparat niste finet cu model pentru copii si l-am taiat la marimea dorita; dintr-un metru ies doua fete de pernuta.Am indoiat materialul pe dos avand grija sa las o margine pentru ca sa nu mai pun nasturi.

Am cusut pe ambele parti.
Am intors apoi materialul pe fata si am calcat bine marginile, am cusut borurile pe cele trei parti si fata de pernuta este gata.
.


Daca aveti mai putin material faceti fata fara boruri si pene-ti fermoar.

Am cusut si un cerceaf de pat pentru Adelina.



2 comentarii:

  1. esti tare priceputa :-) eu astept tot timpul cu interes sa vad cu ce noutati mai vii. spor la treaba!! roxana

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru mesaj. Lasa ca si tu mesteresti toata ziua.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails