MySpace Layouts
MySpaceLayouts

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Arta conversatiei prin SMS

Am gasit o carticica interesanta despre prescurtarile folosite in mesaje si m-am gandit ca ar fi distractiv sa le vedem impreuna. Pe unele sunt sigura ca le cunoasteti deja dar sper ca nu pe toate.

Text de romance si lugu-lugu cu 1/2a ta

ILuvU     -     I love you;
IWANU     -     I want you;
PPK?     -     imi dai un pupic;
NDUZNITE     -     need you tonight;
m(_ _)     -     iarta-ma;
TBSC     -     te iubesc;
x     -     sarutari;
xoxoxo     -     sarutari si imbratisari;
<3     -     inima;
@>-;-     -     trandafir;
0:-)     -     ingeras;
C=:-)     -     gatesc eu;
(*-*)     -     sunt indragostit;
UZT     -     iubit;
UZTA     -     iubita;
*0?     -     cerere in casatorie;
?<3     -     ma iubesti?;
<3?     -     cat de tare?;
<3 xxI     -     foarte foarte tare;
(x-x) <3     -     sunt mort dupa tine;
(*-*)-u"     -     sunt indragostit lulea;
CD*     -     mi s-au aprins calcaiele

Voi continua si in alta postare.

2 comentarii:

  1. Folosite de adolescenti , mi se par amuzante!Dar la o alta varsta mi se pare caraghios sa folosesti acest "cifru",plus ca dispare orice farmec si emotie din ceea ce vrei sa transmiti!Dar fiecare este liber sa se exprime cum doreste, din fericire,inca!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi se par amuzante si mai comic ar fi ca cineva sa le tina minte.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails