MySpace Layouts
MySpaceLayouts

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

vineri, 8 mai 2009

Probleme cu caredea parului?

Datorita faptului ca am nascut de curand si inca mai alaptez am mari probleme in a-mi mentine podoaba capilara intr-o forma cat mai bogata intrucat imi cade considerabil. Asa ca va propun o serie de remedii contra caderii parului. Totusi nu este o solutie de care sa abuzezi numai cand esti intr-o conditie similara cu a mea pentru ca stresul, poluarea, stilul de viata nesanatos ne afecteaza sanatatea parului tuturor.
Iata cateva remedii naturiste care te vor ajuta sa iti imbunatatesti parul si calitatea acestuia:
1. ULEIUL DE RICIN
Se foloseste de doua ori pe saptamana masand pielea capului, inainte de culcare. Lasa sa actioneze toata noaptea si dimineata spalate cu sampon.
2.OTETUL DE MERE
Dupa ce te-ai spalat pe cap clateste-te cu apa in care pui otet de mere. Parul va capata si o stralucire aparte.
3.TINCTURA DE ARDEI IUTE
Tinctura se prepara astfel: 200g ardei iute se lasa la macerat in 100ml alcool timp de o saptamana.Cu aceasta tinctura se freaca puternic scalpul de doua ori pe saptamana. Apoi se spala si se clateste abundent.
4. CEAI DE OMAG, CEAI DE FRUNZE DE NUC
Se foloseste la clatirea parului, dupa fiecare spalat.

Un comentariu:

  1. bune sfaturi. merita luate in seama! nu doar pastilele sunt eficiente, ci si leacurile traditionale.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails