MySpace Layouts
MySpaceLayouts

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

joi, 14 mai 2009

Reteta culinara

Una dintre prajiturile mele preferate este "Rulada rece" care se face relativ de rapid (nici o prajitura nu se face ata de repede cat as dori eu) si usor.

Ai nevoie de: 500g biscuiti obisnuiti, 200g zahar tos, 200g zahar pudra, 1 cana apa, 2 linguri cacao, 150g unt, 200g nuca, 100g si un pic nuca de cocos, 1 lamaie (coaja+zeama), 2 banane.

Crema neagra: Se amesteca biscuitii facuti pesmet, zaharul tos si apa sa formeze un sirop, dupa care se adauga cacaoa, 50g de unt si nuca pisata.
Crema alba: Untul ramas se amesteca cu zaharul pudra, 100g nuca de cocos si lamaia.
Aceste doua creme fiind realizate se pune pe o bucata de celofan nuca de cocos ramasa, se intinde crema neagra, crema alba si se pun bananele(date prin cacao) puse cap la cap, apoi se ruleaza si se da la rece.(Daca vrei sa se pastreze mai mult timp elimina banana)

Pofta buna!
Din pacate nu am o poza sa v-o arat, dar cat de curand am sa o prepar si am sa atasez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails