MySpace Layouts
MySpaceLayouts

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Joc de Craciun


Am descoperit un blog SUPER. Sunt multe fete acolo care confectioneaza diferite lucruri si cred ca mi se potriveste ca o manusa. Pe langa aceasta mai are si concursuri, joculete...ce mai...m-am indragostit.

Apropo's de jocuri...va mai amintiti jocul de Craciun in care trageam la sorti un coleg de clasa caruia trebuia sa ii facem cadou? Da...imi amintesc si azi emotia cu care asteptam sa primesc ceva, eram asa bucuroasa de surpriza!...

Ei, da, cine vrea sa mai participe la acest joc mergeti pe http://dulcecasa.blogspot.com/

Un comentariu:

  1. Buna Florentina!
    Te caut legat de jocul de craciun, te rog sa vii pe blog sa citesti specificarile, si daca nu te-ai razgandit si doresti sa participi - spre ca da - te rog sa-mi trimiti adresa ta postala si o scurta prezentare despre ce hobby hande made ai tu, pana in data de 11 noiembrie miezul noptii. Multumesc, Csilla

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails